Jak zapomnieć o swoim ex ?

Unikaj robienia tego, co będzie Ci przypominać o Twoim byłym

Jeśli nadal czujesz się przytłoczona niedobrymi myślami i emocjami, rozważ trzymanie się z dala od miejsc, muzyki i ludzi, którzy przypominają ci o twoim byłym. Zacznij żyć na nowo, zapominając o tym, co zbędne. Nie rozpamiętuj tego, co zdarzyło się przed kilkoma miesiącami. Po roku czy dwóch nie będziesz odczuwała smutku po rozstaniu z byłym ukochanym. Poczujesz się jak nowo narodzona. Nowe życie jest tuż tuż. Przeszłość należy zakopać, a nie rozpamiętywać ją zbyt często. Warto żyć i planować to, co ważne. Zadbaj o siebie, ponieważ od miłości do siebie samego pojawiają się nowe, dobre emocje. Nie ma nic lepszego niż kochanie siebie i wszystkich swoich dobrych cech. Za jakiś czas wejdziesz w nowy związek. Jest to więcej niż pewne, a Twoje życie będzie przepełnione szczęściem oraz wielką radością.

Jak zapomnieć o swoim ex ?

Pamiętaj o żałobie

Jeśli to realne, spróbuj myśleć o utracie związku jako o procesie żałoby. Pozwól sobie przetrawić tę sytuację. Nie próbuj od razu znaleźć kogoś nowego. Wyjątkową rzeczą, jaką możemy zrobić, to spróbować uhonorować nasze emocje i nie oceniać ich. Aby zaaprobować własne emocje musisz przeformułować swoje myśli. Zamiast rozumować: Nie powinnam czuć się tak smutna, pomyśl Doświadczam uczucia smutku i to jest w porządku. Potrzebujemy wielu godzin, aby wejrzeć w głąb siebie i zrobić inwentaryzację naszych uczuć. Powinniśmy zająć się naszymi poturbowanymi sercami i pozwolić, aby uzdrowienie nastąpiło z czasem, troską, delikatnością i głębszym pochyleniem się nad własnymi emocjami.

Skieruj swoją uwagę w stronę innych

Kiedy ból rozstania jest zbyt trudny do zniesienia, możesz odkryć, że skupienie się na problemach innych ludzi może poprawić Twoje samopoczucie i odciągnąć Cię od skupiania się na sobie. Zastanów się nad wolontariatem w pobliskim przytułku dla ludzi bezdomnych lub schronisku dla zwierząt. Udzielanie bliskiemu w trudnych chwilach przy przygotowaniu śniadań albo sprzątaniu będzie też dobrym pomysłem. Nie warto być osobą skupioną wyłącznie na sobie, lecz najlepiej jest konstruować dobre związki. Miłość jeszcze zjawi się w Twoim życiu, to więcej niż pewne.

Nie stopuj myśli o swoim byłym

Gdy myślisz o twoim byłym, staraj się ich nie zatrzymywać ani nie blokować. Zamiast tego trenuj bycie „świadkiem” tych emocji. Gdy będziesz myślała o przeszłości, zrób krok do tyłu i zaakceptuj je. Wiesz, że ich doświadczasz; są obecne w Twoim umyśle. Śledzisz je. Trenujesz zgodę na zakończenie toksycznej relacji. Nie wolno pogrążać się w niedobrych odczuciach. Jest to naprawdę optymalne wyjście.

Zacznij ćwiczyć

Badania naukowe prezentują, że ćwiczenia mogą zmniejszyć stres bardzo mocno. Użyj ćwiczeń jako zdrowego ujścia do zarządzania uczuciami niepokoju, smutku, senności i stresu. Ćwiczenia pozwalają ograniczyć smutek. Regularny spacer, jazda na rowerze lub wideo treningowe online to sposoby na wprowadzenie ćwiczeń do codziennej rutyny, gdy czujesz się smutna z powodu zakończenia wspólnego życia z drugą osobą.

Zrób listę swoich mocnych stron

Jeśli nie czujesz się dobrze ze sobą, rozważ sporządzenie spisu wszystkich dobrych rzeczy, które zrobiłaś dla swojego eks mężczyzny lub wszystkie cechy, które cenił w tobie oraz cechy, które cenisz w sobie. Odczujesz ulgę i na pewno pomyślisz o byciu z drugim człowiekiem. Czas kuruje rany, daje poczucie, że za rogiem czeka szczęście. Jest to rzeczywiście zalecane rozwiązanie na czas po zakończeniu relacji. Myśl o sobie dobrze i rozpieszczaj się nieustannie. Na pewno wszystko ułoży się optymalnie, a Ty odzyskasz zadowolenie ze swojej egzystencji.

Pamiętaj o małych radościach

Kiedy spędzasz wiele godzin na monitorowaniu swoich uczuć i ponowne spotkanie z własnym ja, może to prowadzić do połączenia z tym, co kiedyś dawało ci ukojenie, szczęście lub inspirację, ale zostało wstrzymane w czasie twojej relacji. Możemy być bardziej nastawieni na mówienie „tak” nowym rzeczom, ludziom i doświadczeniom, aby odkryć zmienione poczucie swobody, nawet jeśli jest to bolesne oraz dokuczliwe. Staraj się działać, nawet gdy nie masz na to najmniejszego apetytu. Aktywność pozwala nie myśleć o tym, co było.

Nie zatrzymuj emocji

Wspierająca może okazać się rozmowa z zaufanym przyjacielem, członkiem rodziny lub psychologiem na temat uczuć związanych z rozstaniem lub eks mężem. Jeśli nie czujesz się optymalnie, dzieląc się wszystkimi swoimi uczuciami, rozważ zanotowanie ich lub rozmyślanie nad nimi. Możesz także zaangażować się w inny projekt, taki na przykład jak renowacja lokalu mieszkalnego, który może pomóc Ci uwolnić to, co masz w głowie. Niszczące emocje wyjdą z Ciebie, a ty poczujesz się niezależną osobą. Warto zadbać o dobre emocje, które pozwolą Ci odzyskać siebie z najlepszych czasów. Uczucia wcale nie muszą być niedobrą sprawą. Mogą posiadać właściwości oczyszczające. Emocje i odczucia mogą być naprawdę redukujące napięcie.

Rozważ wyrażanie uczuć innym osobom

Jeśli nie nie masz sił, by spotkać się z przyjaciółmi na mieście lub niełatwo ci dotrzymać zobowiązań, spróbuj przekazać swoje emocje innym. Spróbuj na nowo rozważyć swoje potrzeby w tym czasie i niech inni wiedzą, z czym masz do czynienia. Wiele osób czuło się w ten sam sposób i będzie wiedziało, że możesz potrzebować trochę chwil, aby powrócić do swojego normalnego stanu. Rozmawiaj z innymi osobami, wyrzuć z siebie złe uczucia. Nie duś ich w sobie, lecz opowiedz o swoich problemach przyjaciółce. Optymalnie jest rozmawiać, ponieważ pogawędka z innymi osobami pozwala na najlepsze odczucia oraz miłe spędzenie wolnego czasu. Kobiety przeżywają od nowa żal w zamknięte w swoim mieszkaniu. Jest to zdecydowanie najgorsze podejście do swoich zawirowań uczuciowych. Dobrze jest wyrzucić smutek z siebie, ponieważ to pozwala redukować wszelkie napięcia.

zamów wróżbę jak zamówić moją wróżbę